SAP CRM

Implementace SAP CRM, řízení vztahů se zákazníky, řízení marketingových aktivit, kampaní, rozpočtování kampaní a související reporting v oblasti CRM.

Implementací systému CRM nezískáte jen přehled o Vašich obchodních aktivitách, chování zákazníků nebo o výkonnosti Vašich marketingových kampaní.

V našem pojetí je systém CRM silným manažerským nástrojem, pomocí kterého nahlédnete do větší hloubky všech aktivit, které jsou nějak spojeny s veškerými zákaznicky orientovanými aktivitami.

Pomocí systému CRM můžete také řídit změny Vašich obchodních smluv, monitorovat stav zakázek na úrovni koncového zákazníka, komplexně řešit například reklamace zboží nebo služeb.

Silnou stránkou SAP CRM je integrace na systém SAP ERP, pomocí které lze zpřístupnit veškerá data týkající se obratu zákazníka, dosažené profit margin jednotlivých obchodů, informace o platební morálce, …. To vše budou mít uživatelé k dispozici bez čekání, v reálném čase, bez psaní mailů nebo vyplňování interních žádanek.

Systém SAP CRM dokážeme nabídnout a realizovat i jako mobilní řešení s možností použít Vámi preferovanou mobilní platformu.